Narezivanje I obnavljanje

PRODUŽITE VIJEK TRAJANJA VAŠIH PNEUMATIKA!
Karkas (kostur) MICHELIN pneumatika dizajniran je tako da se može višekratno ponovno narezivati i oblikovati. Zahvaljujući profesionalnom upravljanju prilagođava se vašoj aktivnosti uz optimalnu ekonomičnost te sigurnost. Pored toga čuvate i okoliš.



- (1) U odnosu na utvrđene karakteristike na istim istrošenim pneumaticima. Oznake MICHELIN – ispitivanja obavljena na betonskoj podlozi
- (2) Preporuke TNPF – travanj 2013.
- (3) Sudski je vještak utvrdio 1,94 l/100 km u usporednom ispitivanju koje je u lipnju 2007. obavljeno u Tehnološkom centru Michelin u gradu Ladoux.
- (4) Cijene prema internim izvorima za 2014. i cijene na mreži koje je istražilo vanjsko tijelo za 2014.
KONSTRUIRAN ZA VAS
ZAŠTO NAREZIVANJE?
Stručnjaci u službi vaše sigurnosti
Produljite učinkovitost svojih pneumatika
Vrhunsko trajanje obnovljenih pneumatika premium
Narezivanje pneumatika MICHELIN sastoji se od uklanjanja 3 do 4 mm sloja gume posebnim alatom. Taj postupak može se obaviti na novom kamionskom pneumatiku MICHELIN ili na pneumatiku MICHELIN Remix®. 100% je sigurno. Zahvaljujući tom postupku, optimizirajte iskoristivost po kilometru, smanjite potrošnju goriva i povećajte prianjanje svojih pneumatika.
ZAŠTO NAREZIVANJE?
POVJERENO STRUČNJAKU,
NAREZIVANJE PRUŽA 3 PREDNOSTI U PERFORMANSAMA AKTIVNOSTI TEŠKIH VOZILA
… OBAVLJENO OD STRANE STRUČNJAKA, NAREZIVANJE PNEUMATIKA
NAREZIVANJE PNEUMATIKA NE UTJEČE NA NJEGOVU PRIHVATLJIVOST ZA OBNAVLJANJE
Saznajte više na : Bijela knjiga ili DESIGNED FOR MORE
(1) U odnosu na razdoblje kada su bili istrošeni njihovi profili gazećeg sloja. Oznake Michelin – ispitivanja obavljena na betonskoj podlozi.
(2) Primjer cestovnog kompleta pneumatika koji prelazi 120 000 km/godišnje sa stopom narezanog pneumatika na tlu od 25 %.
(3) Interni podaci Michelin: Prosječna težina na 4 glavne dimenzije na tržištu (315/80 R 22,5; 315/70 R 22,5; 385/65 R 22,5; 13 R 22,5).
Više sigurnosti!
Uvećaj sliku
Michelin preporučuje narezivanje kada ostaje 2 do 4 mm gaznog sloja.
Narezivanje vrši mreža profesionalnih suradnika, a sigurno je jer je predviđeno prilikom proizvodnje.Izvršeno prema našim uputama, narezivanje ne ugrožava sigurnost površine pneumatika, niti unutrašnju strukturu karkase zahvaljujući zaštitnom sloju.
Kod novih pneumatika MICHELIN i pneumatika MICHELIN Remix®, debljina sloja za narezivanje jednolična je i dovoljna (3 do 4 mm) za potpuno sigurno obavljanje postupka, bez utjecaja na ukupne performanse.
Narezivanje ne ugrožava prihvat pneumatika za obnavljanje MICHELIN Remix®.
Optimizirano prianjanje
Narezivanje vraća mogućnost naglog kočenja i daje dubinu pneumatiku od 6 do 8 mm. Dubina utora je tako približna onoj napola iskorištenih kamionskih pneumatika. Vaš pneumatik ponovno ima optimalno prianjanje za potpuno sigurnu vožnju.
Na mokroj podlozi narezani pneumatici vašem kamionu omogućuju bočno prianjanje i bolju trakciju za približno 10% u usporedbi s tim istim iskorištenim pneumaticima(1).
Podatak Michelin – Ispitivanje provedeno na brušenom betonu
Veća dugotrajnost
Narezivanje pneumatika MICHELIN produžuje vijek trajanja kako novog pneumatika MICHELIN tako i pneumatika MICHELIN Remix® zahvaljujući dubini utora koja se može ostvariti. Tako dobivenih 6 do 8 mm utora daje 20% do 25% više kilometara!
Manje goriva!
Otpor kotrljanja djeluje izravno na potrošnju goriva.
Narezivanje se vrši kada pneumatik ima najbolje performanse otpora kotrljana. Pneumatik je uglađen, a debljina gume koja se koristi je najtanja. Utori se manje deformiraju pri kontaktu sa cestom, pneumatik se manje zagrijava te tako daje manje otpora kotrljanju, zbog čega dolazi do manje potrošnje goriva
Narezivanje odgađa opremanje kamiona novim pneumaticima, što smanjuje potrošnju goriva.
Briga za okoliš!
Smanjenjem korištenja goriva, narezivanje gaznog sloja pneumatika MICHELIN dovodi do smanjenja emisija CO2 do 1,6 tona ukupno u godini (2) te istovremeno čuva okoliš.
4 Narezivanjem gaznog sloja štedite jedan novi pneumatik MICHELIN, što iznosi 70 kg nepotrošenih sirovina (3) i jednu karkasu pneumatika koja nije bačena u otpad.
(2) Na primjeru ukupnog cestovnog prometa od 120 000 km/po godini s postotkom ponovno oblikovanih pneumatika u uporabi od 25%.
(3) Vlastiti podaci Michelin : Prosječna težina izračunata prema 4 najčešće korištene dimenzije (315/80 R 22.5 ; 315/70 R 22.5 ; 385/65 R 22.5 ; 13 R 22.5).]
Zakoni
Narezivanje pneumatika MICHELIN sukladno je europskim zakonima i onima na snazi u europskim državama. Za većinu država, zakon izričito tvrdi da kamionski pneumatik može biti narezan pod uvjetom da na bočnici ima oznaku «regroovable » ili simbol U te ako narezivanje vrši profesionalna osoba prema odredbama postupka.
Narezivanje preporučuje ETRTO (Europska tehnička organizacija za gume i naplatke).